.post-title { text-shadow: #6374AB 10px -10px 3px; }

domingo, 8 de febrero de 2009

Banca.

El que es perd es perd i poca cosa es pot fer per canviar-ho. Jo, un cop més, m'he buscat la perdició i, un cop més, he fet llei a aquest do tan peculiar que tinc per trobar-la.
Però això s'està acabant, senyors.
Totes les cartes estan sobre la taula però ja no estic segur de pertànyer a aquesta partida, si n'estic expulsat o si simplement no hi he tingut mai cap paper.
El final encara no és definit però si bastant previsible així que crec que per fi tinc una linia per seguir.
Si no et donen papers el millor que pots fer és agafar-los tu mateix, i no deixar que res ni ningú t'impedeixi fer-ho, així que és moment de muntar una partida pròpia i ser la mateixa banca.
Toca temptar la sort amb paraules sense significat com tantes n'he sentit fins ara.
Una sort que malauradament no m'ha acompanyat pràcticament mai, i ara és moment que la mateixa sort em supliqui que l'acompanyi jo.
I engegar-la a la merda.
En aquest món es parla molt i es fa molt poc, en aquest món es parla de millors amics i es diu "t'estimo" a la lleugera només per treure's pesos de sobre i evitar problemes. Simplement per fer callar.
Tinc ganes de veure qui és el valent que em fa callar.
I tinc ganes de veure qui és el valent que parla quan el fagi callar.
Quin fàstic.

No hay comentarios:

 
HTML,BODY{cursor: url("http://downloads.totallyfreecursors.com/cursor_files/orgglithandwriting.ani"), url("http://downloads.totallyfreecursors.com/thumbnails/orgglithandwriting.gif"), auto;}