.post-title { text-shadow: #6374AB 10px -10px 3px; }

jueves, 12 de agosto de 2010

Reincidència.

Potser m'etiquetareu de radical. Potser em titllareu d'estricte.
Però he de confessar, companys, que si alguna cosa més no puc tolerar, és la reincidècia. És presenciar com algú que jo considerava decent, algú important per mi, s'entrebanca dues vegades amb la mateixa pedra perquè li fa mandra intentar buscar-ne una altra per provar de passar-hi per sobre.
Avui he tingut una nova revelació a la que també m'havia negat durant molt temps.
Si que hi ha un error pitjor que convence't a tu mateix de que una altra persona no et fallarà;
I és convence't a tu mateix que una altra persona no et fallarà dues vegades.

2 comentarios:

Sofia dijo...

Això es veritat.

Ainoa dijo...

No et prenc per un radical pesimista ^^
Tots acostumem a donar a conèixer més els moments en els quals estem malament, ja que és una manera de desfogar-nos i, de pas, que algún il·luminat ens aixequi una mica jaja :) Si et dones compte, els meus textos són com histories, però darrere de cada fet hi ha problemes personals que no tothom aconsegueix a llegir entre línies :P
Però m'agradaria que algún dia publiquessis un d'aquests textos positius i íntims, m'ha entrar curiositat ara jaja
I res mes, només dir-te que, per desgracia, l'home és l'únic animal que ensopega dues vegades amb la mateixa pedra.

 
HTML,BODY{cursor: url("http://downloads.totallyfreecursors.com/cursor_files/orgglithandwriting.ani"), url("http://downloads.totallyfreecursors.com/thumbnails/orgglithandwriting.gif"), auto;}